Regler for nettbutikken feromoner.no
Sist oppdatert: 27.10.2023
Vi ber deg vennligst om å nøye gjennomgå følgende vilkår og betingelser. Bruk av vår nettbutikk feromoner.no innebærer aksept og samtykke til å følge nedenstående regler og betingelser.
Definisjoner
– «Butikk» refererer til nettbutikken tilgjengelig på adressen feromoner.no.
– «Kunde» refererer til en fysisk person eller et selskap som foretar kjøp i butikken.
– «Regler» refererer til dette dokumentet som fastsetter retningslinjer for bruk av butikken.
– «Produkter» refererer til varer og tjenester tilgjengelige i butikken.
Generell informasjon
1. Butikken feromoner.no drives av Handelshage AS, med adresse Ramstadsletta 24, Org.nr 925480592.
2. Butikken tilbyr produkter tilgjengelig for kjøp online.
3. Betingelsene for bruk av butikken, samt prosessen for bestilling og levering av produkter, er beskrevet i reglene.
Bestillinger
1. Bestilling av produkter er mulig gjennom nettbutikken feromoner.no.
2. For å legge inn en bestilling, må kunden registrere seg eller logge inn på sin konto.
3. En bestilling er en forpliktelse til å kjøpe produkter og må godkjennes av butikken.
4. Butikken forbeholder seg retten til å avvise en bestilling uten å oppgi grunn.
5. En bestilling vil bli bekreftet av butikken via e-post, som vil inneholde informasjon om bestillingen.
Priser og betalinger
1. Prisene på produktene oppgitt på butikkens nettside er bruttopriser og inkluderer merverdiavgift (VAT).
2. Kunden har muligheten til å velge en tilgjengelig betalingsmetode i butikken.
3. Butikken forbeholder seg retten til å endre prisene på produktene og tilbudet når som helst.
Levering
1. Levering av produkter skjer innenfor Norges grenser og utføres av leverandører som er angitt av butikken.
2. Leveringskostnadene er fastsatt ved bestilling og avhenger av valgt leveringsmetode og leveringssted.
Angrerett
1. Kunden har rett til å angre på kjøpet av produkter uten å oppgi grunn innen 14 dager etter mottak av produktene.
Klager
1. Kunden har rett til å klage på produkter kjøpt i butikken.
2. Klager kan fremsettes i tilfelle produktfeil eller avvik fra avtalen.
3. For å fremsette en klage, må kunden kontakte butikkens kundeservice på kontakt@feromoner.no og informere om problemet.
4. Butikken vil behandle klagen innen 14 dager etter mottak av klagen.
5. Hvis klagen anerkjennes, vil butikken iverksette passende tiltak, som erstatning av produktet eller tilbakebetaling i samsvar med gjeldende forskrifter.
Ansvar
1. Butikken er ikke ansvarlig for skader som oppstår ved bruk av produktene, med mindre loven fastsetter noe annet.
Endringer i reglene
1. Butikken forbeholder seg retten til å endre reglene. Endringene trer i kraft fra datoen de publiseres på butikkens nettside.
2. Kunden forplikter seg til å gjøre seg kjent med gjeldende regler før bestilling.
Kontakt
1. Butikken er tilgjengelig på nettsiden www.feromoner.no.
2. Eventuelle spørsmål eller kommentarer kan rettes til e-postadressen kontakt@feromoner.no.
Disse reglene gjelder fra 1.09.2023.